måndag 9 november 2009

förlossningskliniken på TV4

Hu! det var typ det läskigaste jag varit med om i TV! Fy fan hur kan dom visa sånt i en barn (och vuxen)-tillåten kanal????? All gegga, all navelsträng, alla förtvivlade skrik av smärta!... iiiauhu, ville bara kräkas... "förlossningskliniken skulle kunna användas som en reklamkampanj för prementivmedel.

Nu byter vi snabbt ämne och jag tänkte berätta att jag hade en heltrevlig dag hos pappa och pia igår :) badade ( haaallelulja!) i deras badkar, han börja måla en del på min julklapp till adam och lite småpyssel bara. Sen hade pappa lagat jättemomsig fisk och skalödjursgryta med saffran-creame fraiche (???) - rekomenderar den starkt, det är keldas. och till efterätt - fars dag i all ära - så blev det äppelpaj (haaaallelulja! älskar allt med äpplen) och vaniljvips. Sen åkte jag hem till mammsen och kollade på parlamentet med henne.

Inga kommentarer: