tisdag 6 oktober 2009

Inlagd och oidentifierad

jaaha, nu är jag inne på sjukan igen. De verkar inte kunna lösa mitt mystery om varför min kropp (hela jag??) är så slow och inte vill komma igen och funka som den ska. Och detta trots att jag äntligen börjat äta mitt måltidsprogram fullt ut! Snacka om backfire.... Känner mig inte så jätteupplyft, men jag överlever I guess. Var första natten här i ...hm...fredags, men nu har jag bredband äntligen - tack till min älskade pappi:) Vatten i hjärtsäcken är det jag har och det är inget vidare, men de tror att det ska slipppa tappas ut iaf; vilket skulle betyda kirurgiskt ingrepp...aaah, panik ja. Men jag har iaf tränat bort min kopiösa nålfobi och funderar på att skaffa en tatoo (doch kanske en i henna först för att verkligen vara säker - någon som vet nått ställe??) där det står "Livet vänttar inte".
Har i alla fall mitt gubbdagisgäng här som underhåller mig på avdelningen, dom e goa och glada. Speciellt gillar jag farsan Balloo och hans kompis stig, härligare panchisar får man leta efter. Och tack så mkt till mamma, pappa, pia, oskar, arza, dzanina, adam, Anna (lyckträff att du städar just min avdelning och lena (ja, du kan ju hälsa henne christer, pappa skvallra om att du läser min blogg ;P) som hälsat på mig- och som sagt ligger på plan 3 vårdavdelning 1 om ni har lust att titta förbi (vi snackar alltså enköpings lasarrett här) annars kan ni gärna messa eller än hellrre ringa mig på 476334 DANKE GRACIAS I MUCHAS SHÖÖÖN!

Inga kommentarer: