måndag 26 juli 2010

vart tog vädret vägen??

regn... ni vet den där känslan av kreativitet som bara sprudlar genom en när man blir reastlös (som jag blir när jag inte kan vara ute) men som bara totalt lamslås av det faktum att vädret är tokdeprimerande. jag hatar det... och så har det varait praktiskt taget hela veckan nu, fack. men jag har kommit en bit i mitt växtalbum (har bestämt mig för att bli lite händig på den fronten) och jag har läst i lite böcker jag lånat på (den underbara uppfinningen) biblioteket och bla skrivit om basilkia, timjan, oregano och mynta. vill måla! men har noll inspiration till motiv (och allt annat med)... idag ska jag ta ner utställningeb som jag haft uppe i en månad nu, ska leta vidare efter en ny i höst så om nån har något tips så är det bara att höra av sig!

Inga kommentarer: